i errët

JAMES CHARLES DOES MY MAKEUP 

jeffreestar
Abonohu 18 mln
Shikime 16 mln
98% 158 773 2 557

HEY SISTERS! Today James Charles transforms me into his Kardashian Charles step sister! We finally sit down and spill the tea while he paints my face and does my makeup in his style/techniques... and I am in LOVE with how it turned out! What do you guys think??
WANT MORE?? 💄 WATCH JAMES & I DO AN ICOINC 'STYLE SWAP' AND ADDRESS ALL OUR DRAMA ▷ alvid.info/video/fox5o6t3mqh5pq0.html
Subscribe to Sister James channel: bit.ly/2rlpDyU
💄*SHOP* THE NEW #JeffreeStarCosmetics ACCESSORIES ► bit.ly/2hP94cU
*SHOP: www.jeffreestarcosmetics.com
+ FOLLOW MY BRAND ON Instagram: jeffreestarcosmetics
+FOLLOW ME ON IG: jeffreestar
+ FACEBOOK: JeffreeStar
+ SNAPCHAT: jeffreedahmer
+ TWITTER: @jeffreestar
WATCH MORE VIDEOS...................❤️
🍔 WATCH my TACOBELL MUKBANG feat. Trisha Paytas ▷ bit.ly/2w7amYf
🎀 WATCH ME READY MEAN HATE COMMENTS IN ASMR ▷ bit.ly/2HUDcwr
🔮 GUCCI MADE ME PINK CUSTOM LUGGAGE ► bit.ly/2DhuKVL
💄 RED HOT BLOOD SUGAR MAKEUP TUTORIAL ► bit.ly/2BzPHth
MUSIC: ► Chime ► "Phototropic” - alvid.info/video/bml2hteBrctgmpg.html
(courtesy of NoCopyrightSounds)

Shpërnda:

:

Shkarko:

Në ngarkim....

Shto në:

Lista ime e luajtjes
Shiko më vonë
Komente 80   
shyanne robertson
shyanne robertson 50 minuta më parë
i love how jeffree listens
Nida Ramos
Nida Ramos Orë më parë
Sooo beautiful... more videos pls for both of you...❤️😍
The crazy family
The crazy family 10 orë më parë
The collab we didn’t know we needed 😯❤️
Alin Fadhlin2545
Alin Fadhlin2545 16 orë më parë
who here 2020 ?! 😂
Humeyra Art
Humeyra Art Ditë më parë
Oooh waaaw
Rebecca Surmeier
Rebecca Surmeier Ditë më parë
Most of the things they are saying about the makeup world and the world in general are true.
Paradise Cook
Paradise Cook Ditë më parë
I loved how it turned out and some how I thought this video was inspirational because of how you put the haters in their place... love ya'll so dang much take care!!❤❤
100,000 subs With no video
Who is here in 2020 where Nate and star broke up 😔😔🥀🥀💔💔💔💔💔 And corona virus 🦠
Aimee Elle
Aimee Elle Ditë më parë
Can I get 1000 by commenting?p
Christian Vlogs
Christian Vlogs Ditë më parë
Okay let's talk about how handsome they are
Esmi Simina
Esmi Simina 2 ditë më parë
What are they?😂🤔🤨
Stephen Mark Santos
Stephen Mark Santos 2 ditë më parë
Omg! Jeffreestar looks like Angelina Jolie
Johnrafael Florese
Johnrafael Florese 2 ditë më parë
OMG...😲😲jeffry is so so beautiful..
xo passionista
xo passionista 2 ditë më parë
Jeffree! Your eyes popped soo much here and you look like a doll! You look like a model!! More power to ya! ⭐
Kseniya Ryazanceva
Kseniya Ryazanceva 2 ditë më parë
Chack make up only profesional after use too prof.
Risty Giovanne
Risty Giovanne 2 ditë më parë
Jeffree looks like a Goddess
SAR AG DOLLS
SAR AG DOLLS 2 ditë më parë
Why are they Soo beautiful 😍
Kailey Boettger
Kailey Boettger 2 ditë më parë
When Jeffrey star said powder me up I'm like "TURN ME INTO A POWDERED DOUNUT"
Just a Person
Just a Person 2 ditë më parë
I think that in this video I got a crush on James. Kind of imagining that Jeffree is me. 😅Sorry Jeffree super pretty. 😍
Dean Mitchell
Dean Mitchell 2 ditë më parë
I miss this friendship :(
Noah Galluzzo
Noah Galluzzo 3 ditë më parë
Lmao jame Charles and Jeffrey star relationship
Rovi Park
Rovi Park 3 ditë më parë
ماشاءالله الجميله مع الوحش
IngridTeacher
IngridTeacher 3 ditë më parë
Why don’t they get to gether
Getting ready with Nancy Zuniga
To many haters out there
Jennifer Majczan
Jennifer Majczan 3 ditë më parë
How did he get his white hoodie on without getting makeup on it? Lol
Iván Olivares
Iván Olivares 4 ditë më parë
Jeffree just uploaded a picture of this look to his Instagram stories as a throwback ... OMG
cooper mclachlan
cooper mclachlan 4 ditë më parë
i dont want people to make fun of me because i like cross dressing
John Moynihan
John Moynihan 4 ditë më parë
anyone else coming here after jeffree posting instagram memories and one of them was when James Charles did his makeup !
sun grid
sun grid 3 ditë më parë
Lol me
Hailey Kuespert
Hailey Kuespert 4 ditë më parë
yess, and he also complimented the beat he gave to Charli; weird stuff
bdoemzi
bdoemzi 4 ditë më parë
John Moynihan meee.. i wonder why? 🤔 sister suspicious
Pedro Almeida
Pedro Almeida 4 ditë më parë
Anyone saw jeffree post a pic of him on he’s stories from this video?
Paris Boss
Paris Boss 4 ditë më parë
You are the best
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
that seems like way too much concealer
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
It was too much concealer..it was that way from the beginning
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
he did a horrible job
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
eyebrows needed to be higher up on the ridge... im getting pissed off watching this
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
I think he put his make up on the same way he does himself... I wouldnt trust her to do my make up
MichelleLnne
MichelleLnne 4 ditë më parë
i want to talk about the robe and how ryland borrowed it
Sarah Tapalla
Sarah Tapalla 4 ditë më parë
I hope they are always this like now 😭😷
Jessica Lavigne
Jessica Lavigne 5 ditë më parë
Wow you look good with eyebrows 😀
Ritu Choudhary
Ritu Choudhary 5 ditë më parë
James and jeffree have 17.7M subs
Ju-ai Ramos
Ju-ai Ramos 6 ditë më parë
Jeffree and james have the same subscriber
adelita Salgado
adelita Salgado 6 ditë më parë
Omg u look better with Eyebrown I love it the make up is perfect in u with the wig yesssssss sis
Rachel Andersen
Rachel Andersen 6 ditë më parë
Wow! They way James did his makeup looks better than the way Jeff does it himself! Love it! Great job James!!!
Maria Sahin
Maria Sahin 6 ditë më parë
<a href="#" class="seekto" data-time="197">3:17</a> all the time❤️❤️🥰🥰🥰
AMELIA RAE-LENE CHUA
AMELIA RAE-LENE CHUA 6 ditë më parë
I feel bad for James ngl, he looks so genuinely happy in here and Jefree is like,”Nahhhh lemme just ruin your life.”
Pet Care 101
Pet Care 101 4 ditë më parë
I feel bad for this comment section If you want to talk about them, go to their channels and do it, not hers.
Juan Sique
Juan Sique 7 ditë më parë
His eye went like BRAVO 6 going dark (for a while) also do you like this {○_○`}
Nova Dy
Nova Dy 7 ditë më parë
i am sad they’re not friends anymore but i respect the decisions they made🥺
Taeku Boo
Taeku Boo 6 ditë më parë
Why tho? Sorry i dont really know
tonyplaz
tonyplaz 7 ditë më parë
Those eyebrows!!! 😳 i cant even get mine to look the same!!!
angel Phoenix Lofranco
angel Phoenix Lofranco 7 ditë më parë
Hi guys need help here please 😊😊🙏🙏 subscribe to my channel @Angel Phoenix Lofranco
Lillian Burr
Lillian Burr 7 ditë më parë
She went sister sledding on her sister skies down the sister slopes
Noodleie marie tt__
Noodleie marie tt__ 7 ditë më parë
Are they still friends? What happened with tana????
Angela White
Angela White 8 ditë më parë
Very quick way to get rid of sty... wet wash cloth in the microwave as hot as you can take it. Apply directly to sty until wash cloth is cold. Repeat about 4 times depending on severity of sty.
gacha moon
gacha moon 8 ditë më parë
James charles do you make up is more cooler
t t
t t 9 ditë më parë
i watched this video in 1.75. james talks so fast and jeffree is normal...😂😂
Humburger
Humburger 9 ditë më parë
in 'thumbnail' he did that WTF i thought he was she
Dwight Rance
Dwight Rance 9 ditë më parë
Hi Jeffree...😊😊😊
elodie lemont
elodie lemont 9 ditë më parë
Jefree should do a video doing the makup of the tattoo on his neck
the squad
the squad 9 ditë më parë
WTF R U 2 GIRLS or BOYS
abigail Tladi
abigail Tladi 9 ditë më parë
Love these two together
rashi qa
rashi qa 9 ditë më parë
James is really a sweet person❤
Danny Eid
Danny Eid 9 ditë më parë
BOY- 🙎‍♂️ GIRL-🙍‍♀️
seriouslyscrapping
seriouslyscrapping 9 ditë më parë
I wish u would have zoomed in it was too far to see anything!
reese kinkade
reese kinkade 10 ditë më parë
Jeffreester
reese kinkade
reese kinkade 10 ditë më parë
Jeffree
Anna Mirabito
Anna Mirabito 10 ditë më parë
James has one awful sister stye!!! Love you both!!! James: Jeffree... Me: SISTER STAR!!!!
AtiTheDuck
AtiTheDuck 10 ditë më parë
So I watch yt while I’m on my computer, and while it was Turning on they were talking about having horse faces, and I turn to see a horse ad on my laptop?!
HPKiller21 - Gaming
HPKiller21 - Gaming 10 ditë më parë
Wait is the one on the left born male or female?
Elena P
Elena P 10 ditë më parë
James talks so quickly it sounds like he doesn't even stop to breathe... l got a headache 😂
Mana Ray
Mana Ray 10 ditë më parë
jeffery: white hair black shirt james: black hair white shirt
Arshia Aftab
Arshia Aftab 10 ditë më parë
Tbh Jeffrey looks snackk😄😄
Ros
Ros 10 ditë më parë
Seeing you guys together is everything even now ♡♡♡♡
Gachagirl Izzy
Gachagirl Izzy 11 ditë më parë
Jeffree looks good with eyebrows
Sailor Pluto
Sailor Pluto 11 ditë më parë
Stye’in and profye’in
Lakeva Lowe
Lakeva Lowe 11 ditë më parë
Man wtf yall so adorable😍😍 I love you jeffies 💜💜 Thas my new Nick name for you lol let me know if its cool . keep bein you 😘😘
Kim Laraway
Kim Laraway 11 ditë më parë
Cher
Kim Laraway
Kim Laraway 11 ditë më parë
You 2 crack me up
Aqua Marine
Aqua Marine 11 ditë më parë
No negativity 😂 but idk y .. Jeffrey star look like a SATAN 😵🤧🤧 ...btw he is so lovely ❤️👏❤️
sian newell
sian newell 11 ditë më parë
is it juat me or does james and jeffree make a cute couple :)
lil lani
lil lani 12 ditë më parë
omg jeffree with eyebrows looks like justina valentine
Confused Potato
Confused Potato 12 ditë më parë
<a href="#" class="seekto" data-time="352">5:52</a> - <a href="#" class="seekto" data-time="360">6:00</a> Put it on the slowest speed ( 0.25x ) I’m not making fun of them but it’s kinda funny
Aniyah Shanavea
Aniyah Shanavea 12 ditë më parë
Jefree looks like the olivias mom off of all American with this look 😭
Alkim Aballe
Alkim Aballe 12 ditë më parë
Ilove this vedio 😁😍 from Philippines
Alyeska Largo
Alyeska Largo 13 ditë më parë
2020 anyone?? 😂
Lexie Berry
Lexie Berry 13 ditë më parë
The amount of times Jeffrey tucks his hair behind his ear😂😂
Kyeopta Airen
Kyeopta Airen 13 ditë më parë
Jeffrey kinda look like taylor swift? I mean that's my own opinion😊🤔
Faqja Tjeter
GARRETT WATTS DOES MY MAKEUP
29:54
HATE COMMENTS DO MY MAKEUP
17:12
Dear April (Side A - Acoustic)
3:52