i errët

 

Abonohu
Shikime
% 0 0

Shpërnda:

:

Shkarko:

Në ngarkim....

Shto në:

Lista ime e luajtjes
Shiko më vonë
Komente 80   
Sachie Canoy
Sachie Canoy Ditë më parë
She's like Casey Neistat ❤️❤️❤️
carolina blanco
carolina blanco 2 ditë më parë
I know I am to late for this but IT IS FUCKING GOOD !!!!!!!!
Adara Ali-khan
Adara Ali-khan 5 ditë më parë
this would be really good show tho
Dubu dubu
Dubu dubu 5 ditë më parë
but seriously bro, that car scene is really creepy
Kate Albaniel
Kate Albaniel 6 ditë më parë
UHM THA FUCKING EFFORT?!!!!!
Jenny Mochi
Jenny Mochi 8 ditë më parë
I dead ass jumped at some point
Nathaniel Asis
Nathaniel Asis 12 ditë më parë
this is basically the plot to Super Brainy Zombies except the ending
Luminosity
Luminosity 17 ditë më parë
I would of just sat down at the entrance XD... No way am I going through that ... Nope
Dušica Š.
Dušica Š. 23 ditë më parë
Why is everyone staying at Hazel's when they come to London 😂
Siya Serebrums
Siya Serebrums 24 ditë më parë
Psst elle mills you're beautiful
Annie Backer
Annie Backer 26 ditë më parë
Elle is too pure for YT.
Maria Saaidi
Maria Saaidi Muaj më parë
This is some next level nightmare fuel
Nida Farrukh
Nida Farrukh Muaj më parë
Awesome!
quexe YT
quexe YT Muaj më parë
<a href="#" class="seekto" data-time="93">1:33</a> just like david dobrik
The Ultimate Good Noodle
i loved sweet transvestite in the background omg
Lauren patrick
Lauren patrick Muaj më parë
Who pulled the reverse card??
Nicholas Hills
Nicholas Hills Muaj më parë
This is so underrated... besides the original content, there is a dedication to high production value that many holywood funded and produced movies can't live up to. Keep up the good work, I will follow your progress intently
Baileys Barn
Baileys Barn Muaj më parë
I LOVE this one, it is SO good. I watch all your videos to learn from and this one is just so far ahead of everything I am doing. ❤
Hyhhx_ Gacha
Hyhhx_ Gacha Muaj më parë
How do I react
Maes Hiemstra
Maes Hiemstra Muaj më parë
i love that is was the glee version of sweet transvestiet
Khaliesah Asyiqah
Khaliesah Asyiqah Muaj më parë
I literally shit my pants when the zombie show up at the back of the car
Mitsy Koalabear
Mitsy Koalabear 2 muaj më parë
This is a youtube, theatrical, effort level in all her videos, I LOVE HER SOOO MUCH!
Jilly Jume
Jilly Jume 2 muaj më parë
When the camera panned to the back in the car that startled me more than anything else in the video
Molly Saturley
Molly Saturley 2 muaj më parë
Why doesn’t this have more views
abe Jackson
abe Jackson 2 muaj më parë
One of the best videos I've seen on ALvid that trick me an scared me🧟‍♂️👏🙌
AnonimoAnoni the_best_couples.x
DUDE!!! Por qué tu canal no es mundialmente viral???!
Tori Mayo
Tori Mayo 3 muaj më parë
Well done!!! Maaaan this was really good!
Gracie Hurst
Gracie Hurst 3 muaj më parë
the fact i screamed when i saw the zombie in the car istg-
Adel Bo
Adel Bo 3 muaj më parë
this is my favorite video on the internet now
michelle
michelle 3 muaj më parë
THE EFFORT WTFJDJD
roji
roji 3 muaj më parë
This deserves a few million viewsssss
roji
roji 3 muaj më parë
This is is what u call a dedicated, talented content creator!!!!
Roos Koome
Roos Koome 3 muaj më parë
the best movie i’ve ever seen
jessieeg31
jessieeg31 3 muaj më parë
How has this not done so much better. Honestly one of my favourite youtube creative videos of all time! 👏👏
SincerelyPsych
SincerelyPsych 3 muaj më parë
Why use the Rocky Horror music but not do the dance?
meagan pezzelli
meagan pezzelli 3 muaj më parë
oh elle honey, you are gay hahaha
l pain
l pain 3 muaj më parë
Elle.... you're amazing
Alexandria Kay
Alexandria Kay 3 muaj më parë
I love how she went all the way up stairs, knowing what was going on and then got upset about it 😂
Alexandria Kay
Alexandria Kay 3 muaj më parë
I love how she went all the way up stairs, knowing what was going on and then got upset about it 😂
zulqarnain K Zulqurnain K
zulqarnain K Zulqurnain K 3 muaj më parë
Hi lovely. Contact me +923133036638
c h é r i e
c h é r i e 4 muaj më parë
I actually pissed myself. It's so hella dark in my f-ing room.
Cici K girl
Cici K girl 4 muaj më parë
She is so amazing and i am so proud like i cant even talk how amazed I am
Cici K girl
Cici K girl 4 muaj më parë
I am so scared ... i ca- i i have really hatd omg bye
Deedee Charles
Deedee Charles 4 muaj më parë
The part where i legit screamed was when the dude popped out of the backseats....
Karina Mendoza
Karina Mendoza 4 muaj më parë
This is my favorite video of yours, along with Mr. C story times
Lucero Leon Reyes
Lucero Leon Reyes 4 muaj më parë
I just watched a whole 3 hours worth of videos on ElleOfMills and i so dont regret it XD
bella bigcock
bella bigcock 4 muaj më parë
wait but the end was amazing what
mackenzie ziegler
mackenzie ziegler 4 muaj më parë
id love it if you did the grudge version of this
StarjustStar
StarjustStar 4 muaj më parë
If i was in there i wouldve legitimately cry
StarjustStar
StarjustStar 4 muaj më parë
Oh wait i didn't watch the whole video god damn it-
Jesson Balala
Jesson Balala 4 muaj më parë
yo need to make a film
R.Griffy TCG and Art
R.Griffy TCG and Art 4 muaj më parë
I’m confused I’m second later: Elle: ur probably confused me: aaah
ADDY ACOSTA
ADDY ACOSTA 4 muaj më parë
Holy shit..I felt that. Elle really makes my heart beat goddamn
Nikkie Sylva
Nikkie Sylva 4 muaj më parë
Omg that scared the crap out of me when she was in the backseat
Kevyn Oliveira
Kevyn Oliveira 4 muaj më parë
<a href="#" class="seekto" data-time="395">6:35</a> Creepy as fuck
Brooke Smith
Brooke Smith 4 muaj më parë
I love you but.... Your vouce sounds like u have a cold
Yozura
Yozura 4 muaj më parë
Cant wait for elle to produce major films in the future
Ava T
Ava T 4 muaj më parë
It’s reb day!
Matthew Braddom
Matthew Braddom 4 muaj më parë
Production quality is great. I’m new here but part of me is upset it’s not real but once you figure it out, it’s just a great video not so upset. Feels like there some mcjuggernuggets along with some Casey niestat and maybe even a little jesse too. Nice work, new sub here
ineedjesus
ineedjesus 4 muaj më parë
One of the few youtubers with actual content
Tahryn Toki
Tahryn Toki 5 muaj më parë
I was wondering why she look sooo familiar hahah Davids Vlogs😂
Toasttothemoon
Toasttothemoon 5 muaj më parë
Cant wait to see what's next 😊
MAY
MAY 5 muaj më parë
This is like a plot twist within a plot twist within a plot twist and so on...
Ismail Roslan
Ismail Roslan 5 muaj më parë
she drive manual? 😎😎
Danna’s Channel
Danna’s Channel 5 muaj më parë
i want an elle mills movie
vaans
vaans 5 muaj më parë
SHIT i knew it was fake but that zombie fucker popped up i screamed
Jake cosplay
Jake cosplay 5 muaj më parë
SHE MADE A DOCTOR WHO reference OMFGGGG
Karlita :o
Karlita :o 5 muaj më parë
elle fuckin mills. best ALvid. best content. PERIODT!!
Emmanuela Aboagye
Emmanuela Aboagye 5 muaj më parë
Elle reminds me of my friend Jillian
ionela elena
ionela elena 5 muaj më parë
This had me laughing at everything 😂
dcmienn _
dcmienn _ 5 muaj më parë
<a href="#" class="seekto" data-time="398">6:38</a> YOU FUCK, THE ONLY SHIT THAT SCARED ME IS THIS?
Sarah Autumn dechilly
Sarah Autumn dechilly 5 muaj më parë
Omg I loved it
Cesar
Cesar 5 muaj më parë
Damn!
Tommy Lau
Tommy Lau 5 muaj më parë
im so confused was her friend actually mad? but good twist tho
A A
A A 5 muaj më parë
I love how she makes scary movies but can’t handle a horrible film prank lol
Jb audio TV
Jb audio TV 5 muaj më parë
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Matt Herdman
Matt Herdman 5 muaj më parë
Elle, this is INCREDIBLE!!!!! I wanna challenge you to see what you can do with your style on Tik Tok
Mallika Chaturvedi
Mallika Chaturvedi 5 muaj më parë
HOW DOES THIS NOT HAVE MORE VIEWS WTF
Minecraft Kunoichi
Minecraft Kunoichi 5 muaj më parë
Hazel: *makes horror videos* Also Hazel: *hates being scared*
debb10
debb10 5 muaj më parë
You Elle are a LEGEND!!!
Rosa Rios
Rosa Rios 5 muaj më parë
Omg bish!!!! I fucking jumped 😭
Faqja Tjeter
TWICE "MORE & MORE" M/V
4:01
Bored
8:32
Shikime 1,2 mln
Disney Channel Musicals
15:29
Are Parrots OP?
8:10
Shikime 428 mijë
The Worst Typo I Ever Made
11:25
Rest in Peace.
6:26
Shikime 7 mln
LAY '莲 (Lit)' MV
5:18
Shikime 1,5 mln
a message on what's going on
11:04
I GOT A CAT!!
5:28
Shikime 881 mijë
Led Zeppelin - Celebration Day
2:4:02
Wish Dot Com
20:19
Shikime 2,1 mln
PS5 - The Future of Gaming
0:16
Have to get this off my chest...
14:03